Godmorgon

Idag är det lördag :) Uppe tidigt är jag också, låg och vred och vände mig men kunde inte somna om. Gick upp tillslut. Leo kom upp tassande strax efter mig.
Idag blir det barngympa. Kl tio börjar det. Skulle även vilja gå på ett pass till mig men det är ju så himla tidigt kl nio börjar det. Får nöja mig med barngympan :)
Gick bra på jobbet igår också. Hade en vikarie och hon va super. Tänk om hon kunde ta över för en viss person skulle jobbet bli mycket bättre :D Ajja ska nu inte sitta och klaga på folk går bra iallafall.
Blir nog birsta efter gympan. Är ju lördag så då drar man dit i några timmar.
Uppdaterar senare ikväll kanske. Om inte trevlig lördag Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0