Det vart utgång igen!

Så nu är denna roliga helg slut... Fattar inte vart dagarna tar vägen?!
Hade iallafall super kul igår :) Jobbade till en fem, sedan hem och göra iordning sig för att gå bort till mormor min som hade fyllt år. Där serverades det god mat som vanligt Tack för allt!!
Satt och drack lite cider och pratade med dom andra och bestämmde att vi ska åka till Leksand i sommar. Vi blir fem familjer som åker dit :D Kuligt!! Hoppas att Karin moster min hittar lediga stugor det datumet vi hade bestämmt.
Efter att vi hade varit där i några timmar drog vi, Mattias, Josefin och jag till Niclas och Jennie på fest :D Och det blir ju aldrig sura miner bara party :D haha. Hade det super roligt och mycket skratt. Bjuder på en bild här på Jennie och mig haha


                                
                                                                        
Bilden är lite suddig tyvärr

Som ni ser så hade vi ett sexparty haha. Peter hade med sig väskan igen :D Token!!
Festade på där i några timmar sedan bar det av till krogen :) Vi som inte skulle dit..
Men så vart det och kul va det.  Hua kom inte hem förens vid en halv fyra imorse :O
Idag sitter man här och tar det lugnt. Lite yr fortfarande ;) Betyder att man hade det skoj igår iallafall :D

Nu ska jag börja göra iordning mig för nu längtar jag så mycket efter min lill Leo som jag inte har sett sedan igår morse innan jag gick på jobbet. Han är nämligen hos sin farmor och farfar.  Så nu blir det en prommis till Bergsåker i detta soliga vinter väder :D 

                                                               Trevlig Söndag på er kram Elin
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0