Birsta igen!

Idag vart det birsta igen :D blir galen snart på dom butikerna haha. Har i flera dagar försökt finna mig mig en ny tröja men inte lyckas hitta nån. Blev ingen idag heller men hittade en kofta istället haha.
Städade lite på em. Niclas och jennie kom kvällen. Leo va galen och uppspelt som vanligt när det är folk här.
Han somnade inte förens efter tio :O Galen unge!!
Imorgon blir det fest!! Leo ska få vara med en stund. Sedan bär det iväg till mormor och morfar för att sova över där. Så kan en annan få festa till det lite :)
Jo jusst. Nu äter jag godis :D JÄTTE GOTT! ;) hihi Testa det om ni inte har gjort det. Kan rekomendera det. Tänkte att lite kan väl ända inte skada :) Få se om man går på gympa på söndag så förhoppningsvis gympar man bort det då :D
Nä nu blir det tv en stund innan det blir sängen. Ha en fin fredag Kram på er


Bjuder på en bild på Jennie och mig. Vet inte när det va taget. Kanske det blir lite kort efter festen med man kan bjuda på :D 

                        

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin bild! =D snygg pouse med munnen ;) ni som alltid klagar på mig!

2009-02-07 @ 00:06:16
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja :D

2009-02-07 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0