Bättre idag :)

Idag mår man bättre :) Hoppas att allt är lagt åt sidan...
Tränade idag igen med mamma. Alltid lika skönt att tänka på annat när man far och hoppar runt hihi.
Ledig har jag också varit så vi for iväg och handlade lite. Vi kräver ju inte så mycket på matfronten nu för tiden :D Bara lite trist med samma, samma mat :) Men men det går bra.
Jag har iallafall kommit till min målvikt nu. Har till och med gått över den. Väger för tillfället 61.5 :D Är så nöjd med att jag har klarat det :D Hoppas att man kan hålla det nu och kanske gå ner lite där till ;) Måste få bort den dära magen som putar ut :D haha Är kanske gravid magen som sitter kvar än...
Usch klockan rinner iväg. Måste göra iordning lite saker innan man måste sova.
Ja jusst jag kom på en sak. Hörde hur det rasslade till i Leos rum. Hör hur han kommer gående. Går blundandes in i vårat sovrum. Jag skyndar mig efter, tar bort överkasstet på sängen så han får lägga sig där. Han brydde sig inte om nåt. Första gången jag ser han gå i sömnen :D Han klarade det bra!! :) Nä nu ska jag avsluta. Ha det fint alla Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0