Ångest!!

Ångest, Ångest och åter Ångest!! Ja som ni förstår har jag fruktansvärd ångest. Orkar inte gå in på att berätta för utomstående vad som hänt. Kan iallafall berätta att det är inget hemst som har hänt, men jag mår psykist dåligt.
Ber så hemst mycket om ursäkt till alla som är inblandad.

Ajja livet går vidare :) Så hemst kan det väl ändå inte vara, äre fest så är det. Hade det super roligt på festen iallafall. Mycket glada skratt och kareoke som vanligt haha. Synd bara att man inte kan sjunga ;) Josefin, Jennie och jag sjung väl några låtar. Stackar dom som lyssnade :D haha Vi sjung nog finast eller hur?
Tänkte ta och bjuda på lite bilder från kvällen. Kvällens höjdpunkt på festen va nog när Robert eller va det Roberta? som kom hoppande ut från lådan och överaskade Torsten som va huvudpersonen för kvällen. Jo kommer en bild på denne sköna grabb!!! :D


 Erika med Leo                                      Jag och Jennie




 Robert eller Roberta? :D                    Jennie och syster



Har otroligt många bilder, men orkar inte lägga upp fler.
Nä nu är klockan mycket och är hur trött som helst. Mycket sena nätter nu dom senaste dagarna. Tur man är ledig imorgon :) Ha det fint alla kram kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha snygga bilder! Du måste skicka dom =)

2009-02-10 @ 16:57:23
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0