Pepparkakshästar!

Så idag har man varit till mormor och bakat :) Trevligt, trevligt! Blir ju inte så ofta man är där och hälsar på tyvär fast man bor nån min bort :/  Maten va strålande god som vanligt så tack så mycket för den :)
Usch och fy, har blivit så trött på kvällarna. Vill att det ska vara sommar så det inte är så mörkt och trisst. Kan tänka mig varför man är så trött och det är kanske för att man inte är ute så mycket eller ute och ute, man sprang ju några gånger till balkongen :P Men är skönt att slippa denna farligt och det mest dummaste man kan göra *giftpinnen* ;D Känns oerhört skönt iallafall att slippa det. Snart inne på min 18:de dag :) Så stolt och nöjd! Mattias är med han med och han är lika duktig :) Nog om detta!
Nu blir det iallafall sängen. Varit trött sedan kl 22 så nu kryper jag ner. Ha det fint alla!
Imorgon är det fredag och dax för fredags MYS!!! 
Kram och godnatt // Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0