Men ojj!

Tiden bara rinner i väg och jag skriver då ingenting på denna sida. Skämms på mig! :)
Ska försöka bättra mig nu.
Nu är det inte långt kvar på detta år heller hehe men först ska vi ha jul :) Julen iår kommer att firas med Mattias släkt. Kanske inte helt kul men absolut inget fel med det, hade känts bättre med min familj helt enkelt :) Få se om man dyker upp där på kvälls sidan istället.
Julklapparna är nästan färdig handlad :/ Jag som tyckte att jag va ute i god tid men icke så va inte fallet. Blir att åka iväg nån dag framöver. Är ledig nu i 6 dagar. Ska jobba dan före jul sedan är jag ledig inågra till härligt härligt! :D Skulle kunna va ledig i restan av mitt liv ;D hoho ojj så skönt.
Imorgon blir det att gå till min mormor för att baka pepparkakshästar. Är en tradition som har hållt på ett tag. Det uppskattas nog av alla iallafall av mormor :) Så imorgon skulle vi bli bjudna på lunch när vi kommer inte helt fel det inte :) Nä nu blir det att titta lite på tv i sängen innan man slår igen sina 2 blå :D Ha det bra alla tjing tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0