Regn och åter regn..

Igår åkte vi ut till Hogland jag, Leo och Mattias, men tror ni det va härligt där? Knappast!! Det regnade konstant ;( Blir så less när man bestämmer att göra nåt ovanligt. Ajja vi sov över en natt sedan bar det iväg hemmåt igen. Finns ju så mycket man skulle kunna börja att göra där, men man vågar ju inte rikgt då det inte är min ännu. Ska iallafall komma en kille och titta på öppnaspisen nästa söndag få se vad han säger om det hela. Så jäkla mysigt om den skulle funka igen. Kanske man slipper frysa där :D
Är ju övervång i stugan och man måste gå in i en annan dörr på utsidan för att komma upp så nu sitter jag och klurar hur man ska försöka få in trappan i själva huset :D Vill ju inte riva huset bara för att flytta en liten trappa hihi
Dasset! Ja det fina och trevliga stället :D Usch säger jag bara. Det måste fixas ganska snart. Tror bara om man gör det lite finare och hemtrevligare så skulle detta funka även för mig :D Ljusare väggar skulle ju garanterat liva upp stämningen även i denna lilla vrå ;) Nog om detta. Jo köket ska också röstas upp tänkte jag, den sitter jag och slipar på ikeas hemsida :D haha
Nä klockan tickar.. Nu blir det sängen så man orkar med morgon dagen. Hoppas på solen då :) Godnatt alla kram


Kommentarer
Postat av: Broder

Kämpa på syster så blir det här bra....:)

2009-08-24 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0