Nu är allt över

Jaha så nu är allt över! Det man har sett framemot iallafall :) Nu kommer det vardagliga livet fram igen. Jobba, dagis och överleva :D
I fredags va det dax för fest igen och denna gång för Daniel! Vart en lyckad fest med mycket dans och skratt som vanligt :) Synd bara att den tog slut så tvärt och alla gick hem. Men men josefin och jag vi tog med oss ***** och gick hem oss och där vart det fortsatt fest till en kl 5 på morgonen :D Kan säga att man va lagom mör tills vi skulle upp till dop av kusin min kl 1. Men det gick bra!
Gick även på maknaden igår kväll, måste tillbaka dit idag då jag inte köpte allt jag ville. Tar lite emot att gå dit då det regnar, fram med stövlarna och regn rocken haha
Bjuder på lite bilder från fredagen och dopet på lördagen Kram









Några från dopet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0