Grattis på 30 års dagen!

Snacka om otur man kan ha då.. Kände av för ett par dagar sedan att det inte stod helt rätt till med ryggen :( Igår small det till! Nu har jag nån form av ryggskott. Blir så less då det är fest ikväll. Bror min fyller 30 år!
Igår kväll så höll jag på att dö, men jag la mig på golvet och gjorde några rörelser hehe så efter det kändes det bättre. Ska ju även jobba idag och igår sa jag att jag skulle vara hemma. Känns dock lite bättre idag, lika bra att masa sig bort. Det blir ju inge bättre om man ligger ner heller, bara jag slipper lyfta.
Nu blir det iallafall fika :) Snart jobbet!
Grattis ännu en gång Daniel :D Syns ikväll. Kram alla Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0