Ett tag sedan!

Nä nu är det dax att sätta sig här och skriva lite granna, är ju verkligen en evighet sedan sist :)
Dagarna bara springer iväg och speciellt om man är ledig! Usch vill inte ens tänka på att sommaren är över. Min semester är som bort regnad eller ja fick väl nån sol dag :/ Bara hoppas på att hösten kommer att vara varm :)
Har ju hänt nåt roligt dom senast veckorna som gott.. Niclas fyllde ju 30 den 1 augusti så då vart det fest! Mycket trevligt med mycket god mat och trevliga människor. Han fick så roliga presenter så :D hihi Bjuder på lite bilder från festen!







Nu förra helgen så åkte hela min släkt till Leksand. Bodde där i 2 nätter i en stuga som vi hade hyrt det va också mycket trevligt. På lördagen gick vi in på sommarland som Leo bara älskade :D Ja jag tyckte det också va roligt.
Kändes i bena att man hade gått därinne från 10 till 19 hua så jäkla trött som man va när man kom hem till Sundsvall, men som sagt super roligt. Blir nog att åka dit nästa år med :D Tar väl och bjuder på ett par bilder från där också.






Idag tisdag så tog jag och Leo med oss varsin hink och gick upp i skogen för att plocka lite blåbär. Men ojj så fel jag hade. Trodde det skulle finnas massor :/ Förra året fanns det ju det iallafall. Hittade lite hallon och blåbär som vi sedan till kvällen gjorde paj av :D Vart super gott!! Bjuder på lite bilder från våran skogsvandring :)






Nu blir det sängen gott folk :) Ha det fint kram och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0