Tillbaka till vardagen

Pust nu är man tillbaka som vanligt igen. Hade ju tagit paus i tränandet och kan säga att det känns ju. Jäklar vad jobbigt det va igår på gympan. Trodde jag skulle dö! haha
När man vaknade i morse så va det dax för träningsvärk igen :) Men det är skönt, för då vet man att det har tagit.
Va även på gympa idag också, men nu ska jag vila en dag så är det dax på onsdag igen om inte Mattias jobbar.
Såg förut ett program som hette ballar av stål. Vilket jäkla sjukt program haha. Kan bara säga det. Titta på 5:an på måndagar kl 21:55 så får ni se :D Så galna haha
Nä nu är jag så trött så jag håller på att ramla av stolen här. Nu är det sängen som gäller. Kram och godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0