Sommar, sommar...

Å vilket härligt väder vi har fått! :D  Men med min tur så jobbar jag denna hemska skit helg. Fredag, lördag och söndag! Ajja får hoppas att det blir fint och varmt nästa helg då jag är ledig :D
Denna vecka har varit bra, förutom att Leo och Mattias har haft ont i magen. Leo är inte bra än han. Inge kul när lille man inte mår bra :(  Gick iallafall iväg till lekparken som ligger inne i stan. Kommer aldrig ihåg vad den heter :) Kanske äventyrsparken eller nåt sånt, det tyckte han va hur roligt som helst. Tog med oss korv som jag hade gjort ordning hemma och lagt i en termos. Så det va mysigt :D  Jag njöt av värmen och solen och Leo för att leka haha. Ja jag lekte lite granna jag med ;) Åkte lite rutchkana, höll på att fastna i hålet när jag skulle sätta mig haha. Leo hela tiden: Åk då mamma! haha Inte allt för lätt när man är fullvuxen :D
Nä usch vad tiden rinner iväg. Måste lägga mig om jag ska orka upp imorgon till jobbet :(
Har lite bilder sedan vi va i lekparken, få se om jag fixar det imorgon efter jobbet. Hejsvejs på er alla. Sola lite åt mig när ni endå solar :D Själv får man jobba ;( Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0