Jobbat

Så nu lider denna dagen mot sitt slut. Leo sov inatt iallafall. Skönt det när man ska upp och jobba. Har väl inte hänt allt för mycket idag. Jobbat och jobbat tills kl kvart över 5. Hem och plockade undan lite då Tessan skulle komma på besök. Va ett tag sedan man träffade henne. Hon bor nu mera i Skåne så det är ju en bit bort :) Vi hade trevligt. Hon hade med jätte goda bullar så tack för dom :D Leo for runt som en galning här hemma, va dö trött när hon åkte hem. Somnade på 3 min efter läsningen. Fick även veta att Mattias ska jobba hela helgen. Den helgen jag inte ville att han skulle jobba, men men jobbet går före. Tänkte ha en liten spökfest här hemma med Leo men då sket de sig. Ajja får gör det bästa av det bästa. Så är det nån som vill komma på spökfest med mig och och Leo är välkommna. Vi bjuder på saft och godis ;) haha Jo haha så kul att se. Kom lite snö nu ikväll och traktorn va ute på 3 röda sek och började att sanda. Ojj vad han kommer att få arbeta till vintern. Galning! va ju inte mer en 1 mm snö :D Nä nu ska man se lite tv innan man måste sova. Ha det bra Godnatt

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kommer! =D

2008-10-30 @ 12:07:40
URL: http://plejgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0