Slut som artist!

Idag har det kommit snö så nu räcker det tycker jag :) hihi Nu kan sommaren komma!
Åkte in en sväng på stan jag och Leo. Skulle försöka hitta en ficklampa men inte då. Gick in i varenda affär men hittade ingen. Tog en sväng hem till mamma och pappa efter det och dom hade :) Vilken tur! Leo skulle ha den till dagis då dom skulle gå julsafari ute i mörkret. Gick bra han gick på som bara den, men sedan när vi skulle äta gröt och macka då satte han sig på tvären. Försökte komma undan med en massa undanflykter. Blir så less när han aldig vill äta. När vi kom hem så fick jag göra annan mat till han. Makaroner och köttfärssås och det gick bra. Tur va väl det :) Gnäller hela tiden nu ikväll, sätter sig i mitt knä och ser färdigt julkalendern och sedan tvär slocknar han. Han va slut som artist stackarn. Han har börjat att vägra sova på dagarna och det slutar med han bara gnäller, är synd om han. Han behöver minst 1-2 timmars sova på dagen. Ajja hoppas på en bättre dag imorgon.  Nu ska jag plocka lite här hemma. sedan blir det tv. Ha fint kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0