Nu är man ledig :D


                                  
                                                         En bild på Leo


Idag har jag bara jobbat. Halv nio till kvart över fem. Men nu ni är jag ledig i hela 3 dagar :D Få se om man ska ta och börja att köpa lite julklappar till resten av familjen. Har än så länge bara köpt  massor till Leo. Nån enstaka till någon annan. Så det är väl dax att börja :) Tycker om att handla och stressa för att hitta nåt till alla. Hör lixom till julen :) 
Imorgon måste vi kliva upp tidigt här hemma. Leo ska ha Lucia firande på dagis kvart över sju på morgonen :/ Fattar inte hur vi ska komma upp haha. Ja det åter står att se. Tror aldrig jag har väckt honom på morgonen för att gå till dagis. Han har alltid väckt mig :) 
Nu blir det lite tv tittande innan sängen. Ha det fint kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0