Jobba

Idag är det dax att jobba från ett lång och skön ledighet. Passar på att skriva då lilleman och Mattias ligger och sover ännu. Jobbar bara en dag så är man ledig tre :D Så det ska vara.
Igår va vi ut till birsta igen, men bara på expert för mamma skulle köpa en ny dator. Gick in på några sportaffärer också då hon ville ha nya skor. Åkte sedan och handlade. Köpte mig en ny julskinka. Gick fort den andra ;) Så ikväll blir det att fixa en ny. Gjorde tacos till kvällen som jag och Leo åt. Pratade även med Peter så han kunde komma och göra Mattias sällskap vid matbordet när han kom hem :) Visste jag att jag skulle bjuda hade jag ju väntat med att äta så klart men nu vart det som det vart. Tror alla vart nöjda :)
Nä nu ska jag ta och föna håret innan det är dax att gå iväg till jobbet. Ha en bra dag alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0