Herman

Nu har det gått ett par dagar igen sedan jag skrev.. Dagarna bara rusar iväg. Igår va vi ut till birsta och handlade lite fler julklappar. Blir snart galen på dettta!!
Måste iväg imorgon med för att sätta punkt på allt, har ju lite små jox att fixa till alla.
Idag har Herman varit här från kl nio på morgonen till kl sex. Jätte kul för Leo för han älskar att leka med honom. Vart inge sova på dagen så han va dö trött nu på kvällen. Medan jag va och lämnade Herman till min mormor så passade Leo på att somna här hemma utan nåt kvällsfika i magen. Vart arg på Mattias som lät han göra det men men är gjort nu iallafall. Kunde väcka han men ville inte ha nåt. Han fick i sig lite festis och en choklad bit. Ja ja vet att man inte ska ge godis men ähä man lever bara en gång ;)
Känner mig rätt slut i kroppen jag med då det blir två barn helt plötsligt. Dom har kört här hela dagen så nu ligger väl alla dammråtter uppe i taket istället haha. Skulle ha knäppt kort hur det såg ut här hemma. Såg ut som tredje världskriget här hemma :) Gör mig inget då Leo har haft det super skoj. Vi va iallafall ute i nån timme också och åkte lite pulka. Josefin kom och gjorde oss sällskap :) Kul kul!
Nä nu ska jag lägga mig i soffan och invänta prison break. Ha det bra alla kram


Kommentarer
Postat av: celina

God jul ! :)

2008-12-23 @ 21:57:25
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0