Fest

Nu har man festat igen :/ usch man blir helt slut på detta!
Åkte till Niclas och Jennie på juldagen. Josefin va med och en till kille som heter Peter. Vart är bra fest. Tvingade ut dom stackarna. Va ju så länge sedan man va ute och det är inget jag ångrar heller :D Kul va det. Synd bara att Josefin vart utslängd då hon inte hittade sitt legg. Dansade hela natten lång med Jennie hihi :)
Efter dom hade stängt krogen så gick vi på *max* Va gott! :) Sedan fick jag höra av Mattias att det tydligen skulle vara efterfest hemma hos oss. Hmm ja kl va bara fyra halv fem på morgonen :) Mattias, Peter och en till kille och hans tjej satt och drack grogg. Ja jo jag tog lite jag med. Kl va väl vid en sex på morgonen då.
Helt slut somnade man kl åtta och Leo skulle komma hem vid en tio.
Gick bra iallafall Lille mannen fick åka till sin farmor och farfar så vi fick sova ut ett tag :) tack så mycket.
Hela resten av dagen gick man som en zombi. Inte för att man hade baksmälle utan för man inte hade sovit.
Kul hade vi iallafall :)
Idag har vi varit ut till birsta på rea, galet mycket folk. Ibland tror man att folk inte är riktigt kloka. Kevin, Alice och Robin från idol va där. Jag säger bara herregud va folk. Va så varmt så man kunde tro att det va hög sommar ute.
Mattias fick åka på jobb på morgonen ska jobba imorgon med. Fm tycker det är så tidigt. Nervös att han inte ska komma upp. Han gör det bra. Få se vad man hittar på att göra imorgon. Blir kanske hemma och tråka. Leka med Leo i snön kanske. Ajja nu ska jag se lite tv. Leka lite med Leo innan det är läggdags. Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, vilken jävla fest de blev =D

2008-12-28 @ 01:17:18
URL: http://plejgirl.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jo kan man säga :)

2008-12-28 @ 08:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0