GOD JUL!


Här är julkortet på Leo jag skickade till några



Japp nu va det jul igen :D  Ikväll eller hela dagen har varit i ett stress. Åkt och handlat hit och dit. Gjort julskinkan på kvällen. Har även hunnit med att basta med mamma Josefin och herman :) Skönt nu är det över och kan luta sig tillbaka i några timmar innan man ska upp och börja igen :)
Ska först följa med mamma till graven. Sedan hem och fixa sig för att åka till Mattias föräldrar och sedan åka hem till min mormor där våran familj och släkt ska hålla till. Så jag hoppas man hinner med sig med allt.
Är så jäkla trött men är sååå sugen på skinkan så jag måste ta en macka innan jag lägger mig.
Får önska er alla en Riktigt God Jul! Få se om jag uppdaterar senare på kvällen om jag orkar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0